Geplaatst: 15-11-2007 20:49
[92991]Onze transporter is van 2004 en heeft sinds kort iedere keer olie in het koelsysteem zitten.
Tevens loopt loopt de auto als hij koud is slecht en zit er maar weinig vermogen meer in.
De warmtewisselaar is reeds voor de 3e maal vervangen,maar het probleem blijft steeds terugkomen.
de auto heeft ongeveer 150DKM gelopen .
Ik zelf zat te denken aan iets in de richting van de cilinderkop en/of pakking??
iemand misschien een idee of suggesties wat dit zou kunnen zijn??
de dealer weet er zich geen raad meer mee