Laadsysteem werkt

3 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-09-2006 8:37

[63406] Ik heb hier een Ford focus.

Het laadsyssteem werkt niet .

we hebben al een nieuwe dynamo geplaatst maar het helpt niet.

nu heb ik al hier en daar geinformeerd en het schijnt geregeld te worden door de computer.

er is ook een kwaal bekend dat de kabels doorslijten ??? zo ver ik kan zien is dat niet het geval.

Wie kan mij wat meer vertellen over dit probleem

Alvast bedankt