Geplaatst: 21-11-2007 21:09
[93379]Wij hebbben hier een polo sdi bj 2002 nw type met een probleem aan de elektronische stuurbekrachtiging. Auto is al 2x terug geweest maar probleem niet opgelost.Bij uitlezen storingscode stuurhoeksensor in stuurhuis geconstateerd en ook vervangen.
Na 2 dagen precies dezelfde storing.Ook geconstateerd dat de lichtsterkte af en toe op en neer gaat,dus ook de spanningsregelaar vervangen.Zelf nog een proeffrit gemaakt van 100 km maar nog steeds zelfde resultaat.Toen maar een compleet nieuwe dynamo gemonteerd maar nog hetzelfde probleem. O ja, op aanraden van de dealer ook nog maar even een nieuwe stuurpomp gemonteerd van 500 euries, maar dit geeft ook geen resultaat.Ik denk zelf dat deze storing voortkomt door het stroomverlies wat voortkomt uit het flikkeren van de verlichting,maar aan de dynamo kan het zeker niet meer liggen.
Wie heeft er nog suggesties?