Geplaatst: 09-09-2006 16:01
[63630] Hallo,
Ik heb een vectra automaat AF 13 van 1998.
De klant was op vakantie en de bak schakelde niet meer.
auto heeft 200000 km gelopen
Zelfde bak op de sloop gevonden( 70000KM),erin gehangen en exact dezelfde klacht.
Scakelt perfect in eerste versnelling, perfect in tweede , en dan gooit hij hem vrij, dus de derde pakt hij helemaal niet.bak slipt niet.
Geen storingen in motormanagement, en transmissie regeling.
Heeft iemand een idee???????????
edwin