slecht starten

6 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Zafira
Type
Zafira-A
Onderwerp
Motor, Starten / niet aanslaan
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-09-2004 11:45

wij hebben hier een zafira staan X20DTL die iets moeilijker start na een paar uur stilstaan ; de retourdarmpjes zijn vervanbge, hebben er onderdruk en druk opgestoken en dat is goed . Gloeibougies zijn goed , geen defectcodes .

Je moet wel langer starten dan normaal , maar eens de motor gedraaid heeft en je start , dan is alles goed .

Graag een reactie