Geplaatst: 20-09-2004 11:45
wij hebben hier een zafira staan X20DTL die iets moeilijker start na een paar uur stilstaan ; de retourdarmpjes zijn vervanbge, hebben er onderdruk en druk opgestoken en dat is goed . Gloeibougies zijn goed , geen defectcodes .
Je moet wel langer starten dan normaal , maar eens de motor gedraaid heeft en je start , dan is alles goed .
Graag een reactie