Geplaatst: 21-09-2004 13:08
[18238] De originele sensoren zijn na ongeval vervangen door een volledige originele opel sensoren set ( incl stuureenheid & bedrading).
Probleem stelt zich dat de sensoren te gevoelig reageren ,en zelfs de oneffenheid van het tarmac als een hindernis capteren .
Op vlakke beton in de werkplaats is alles OK, van zodra je buiten komt op tarmac geeft het systeem reeds signaal , als je een stuk vlak karton onder de buitenste sensoren legt is ook alles OK .
Wie weet hier raad mee ??
MVG