Geplaatst: 21-09-2004 12:23
[18236] Goedemiddag,ik heb een probleem bij het vervangen van de onstekingsmodule,er zitten 7 aansluitingen op waar normaal een stekker(s)op gaan zodat niet verkeerd aangesloten kan worden maar deze plastics zijn verpulverd en ik weet niet welke draad op welke stekker moet,ondanks schema,s van auto data/wis.egis en gmto en Opeltje site waar bij allen niet(of onduidelijk)de codes van de module opstaan.
wie weet waar wat moet,aan sluitingen module zijn:P,N,E,R,+,C,B.