Geplaatst: 10-01-2005 19:49
[24001] Hoi wietse,
mijn pa rijd ook een touran een 2.0 fsi
die heeft inderdaad ook al bak problemen gehad..zijn druklagers waren verrot..met 31000 als km stand.. beetje vroeg lijkt mij.
We hebben met onze touran nog veel meer problemen, zoals een airco die een kloppend geluid maakt.
het LED lampje in de bestuurders deur dat er na ongeveer 2 uur mee stopt.
het handvat van de bestuurdersdeur die van links naar rechts kan..ook al meerdere malen voor terug geweest. Hopeloos!!
ik had gelezen dat je bij Pouw in zaandam werkt.
al vaker van deze problemen gehoord? ik zou het graag willen weten
bedankt! bjorn..ik werk bij toyota..nooit problemen haha :)