Geplaatst: 13-01-2005 10:25
[24156] bij een v70 2.4 140 pk uit 2000 gaat het oloedruk lampje branden bij warme motor
we zijn bij het verwijderen van het carter heel veel zwarte "drab" tegen gekomen
na zoveel mogelijk alles verwijders te hebben is de motor een aantal keer geflushed met speciale flush olie
de tijd dat het duurt voor het olielampje gaat branden word wel langer maar hij gaat nog steeds aan
wat tevens is gedaan is de oliepomp schoongemaakt
de olie druksensor is ook al vervangen
graag u idee .. Sven