6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-01-2005 16:06
Mijn Frontera blaast geweldig veel zwarte rook uit. Wagen trekt goed en verbruikt niet veel olie. Heb injektors al eens vervangen met hetzelfde resultaat. Is er een andere oplossing ?