Veel rookontwikkeling

6 reacties

Merk
Opel
Model
Frontera
Type
Frontera
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.3 dt
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-01-2005 16:06

Mijn Frontera blaast geweldig veel zwarte rook uit. Wagen trekt goed en verbruikt niet veel olie. Heb injektors al eens vervangen met hetzelfde resultaat. Is er een andere oplossing ?