Geplaatst: 18-01-2005 20:22
Geachte collega's,
Het betreft hier een 2.0 IE GT.
Koud loopt de motor goed, warm houdt hij in bij normaal gas geven. Bij langzaam gas geven heb je minder last.
Lamda is vervangen, temp. sensor is ook vervangen.
Gasklephuis is gereinigd en doorgemeten.
Het bijzondere is, dat als je andere bougies monteerd, gaat het een weekje weer goed. Zet je na een week de oude bougies er weer in, gaat het ook weer een weekje goed.
Alle metingen die we konden doen vanuit Autodata zijn uitgevoerd en hierbij is niets bijzonders gevonden.
Wie heeft er een tip??
Groeten,
Nick.