Geplaatst: 26-03-2004 19:08
[11384] auto is afgekeurd op te hoog co-percentage.
koppakking is vervangen wegens koelvloeistoflekkage.
lambda-sensor is reeds vervangen. koelwatertemperatuurzender is ook al vervangen. co percentage blijft schommelen op ongeveer 4%. Heeft iemand enig idee wat we nog kunnen proberen ?
Alvast bedankt.