Geplaatst: 28-03-2004 15:12
[11453] hallo,
ik heb een escort xr3i die, als hij koud is direkt aanslaat, maar als de motor warm is slaat hij zeer slecht aan, moet dan een beetje gas geven en dan komt hij wel. En met een K-Jetronic geeft mij dat geen goed gevoelmet de kans op backfire...
Er zitten nieuwe kabels, bougies, brandstoffilter en olie erin, hij was toch toe aan de beurt.
Wie geeft de gouden tip?
Alvast Bedankt