Geplaatst: 13-04-2004 20:47
[12100] Wij hebben de laatste dagen van een Mondeo V6 de motor compleet met versnellings bak gewisseld na montage van de andere motor,deze was compleet met kabelboom wil de auto niet starten,mijn vraag is, zit de start blokering op de motor of zit er ergens een nood schakelaar zoals bij een escort zo ja Waar