Geplaatst: 26-07-2005 22:58
[35540] bij koude start lijkt het of de motor goed loopt maar even later loopt deze gewoon rot beroerd slaat over en heeft gewoon weg geen vermogen heb al verschillende dingen geprobeerd na uitlezen en temp sensor en electr magnetische klep van de van de var inlaat te hebben vervangen is de ecu code vrij heb ook al de bougies vervangen en leek even weg te zijn maar nee heeft er nog iemand ervaring met dit probleem of ideeen ik hoor het graag m vr gr erik