Geplaatst: 20-04-2004 18:16
[12427] hallo allemaal. een klant van ons klaagt al geruime tijd dat na ongeveer 50 km rijden de auto koud word van binnen met de kachel aan. de termostaat is vervangen,kachel sijsteem incl kabel is gecontroleerd maar probleem blijft maar alleen als lange stukken gereden word. wie weet "de oplosing" alvast bedankt Ron