3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-08-2005 16:05
Hallo,
Ik heb hier een Ibiza 1.6i (1F) motor en deze loopt op 3 poten.
Vonk,compressie ok en ik kan geen aantoonbare vacuumlekkage vinden.
Wie weet raad?