Geplaatst: 22-04-2004 23:01
[12525] Auto heeft nu 280.000 km gelopen, maar heeft al 2 keer een nieuwe kop gehad.Eerste keer een imitatie en 2e keer een originele.Nu, 30.000 km na het monteren van deze 2e kop verliest en verbruikt de auto alweer zeer veel koelvloeistof en rookt bij de koude start.
Een 3e kop lijkt mij niet zinvol, maar wellicht is er iemand die een tip heeft die wij over het hoofd zien?
PS Laatste keer is ook het blok afgeperst en die was niet lek.De kop wel en die is toen door een originele vervangen.