Geplaatst: 26-04-2004 12:12
[12627] Hallo colegga,s wij krijgen morgen een Vito 108 CDI binnen die er zo nu en dan mee ophoud >> als een kaars uitgaat !!
na ongeveer 10 minuten wachten en lang doorstarten slaat de auto weer aan
Wie heeft dit eerder meegemaakt
Alvast bedankt