Geplaatst: 04-08-2005 20:13
[36024] beste kollega s ik heb een automaat bak van een E 220 cdi vervangen door een andere gebruikte bak. tijdens demonteren van stekker aan de automaatbak kwam uit de stekker hoop olie uit klacht van de oude bak omde haven klap ging hij in nood loop. nu de gebruikte bak doet helemaal niets. je merkt amper dat er een verandering in toerental van motor komt als je in d of achter uit schakelt, maar hij heb niet eens de neiging om wat te kruipen of wat dan ook. heb iemand ooit zoiets mee gemaakt?die bak die we nu er onder gemonteerd hebben zou goed moeten wezen.ik heb hem uitgelezen en er kwam 5 fout kodes uit allemaal onbekende fouten en dat is gebeurd met een kts 650.nu is de vraag is er nog wat electronisch aan de hand of is die bak dom weg niet goed ? oja nieuwe olie en filter ingezet er was weineg maar toch wat slijpsel achteg substanties in de karter ./bedankt alvast voor effe lezen en mee denken