Geplaatst: 04-05-2004 17:13
[12873] dit is echt een probleem car het co is te hoog bij verhoogt toerental en de auto schokt als hij koud is hebben de labdasonde al vervangen extra massa draad erop aangesloten inlaatspruitstukpakking vervangen kabels verdeelkap hji heeft een co van +/- 8!!
wie o wie heeft nog een idee