Slaat niet aan

13 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-05-2004 17:53

[13178] Hoi,

deze astra diesel slaat koud bij het starten aan en na 2 seconden lopen weer af en daarna niet weer aan tekrijgen, met een beetje startpiloot op te laten snuiven slaat hij direct aan .

lucht ?? er lekt geen brandstof . soms wil hij warm ook niet aanslaan dit heb ik nog niet meegemaakt jammer genoeg .

(schijnt een kwaal te zijn ?? )

groeten Emiel