Geplaatst: 14-10-2007 11:41
[90559]partner is niet een zwembad aan de rechterkant van de passagier. Ook het bakje onder de voeten rechtsachter staat 1 cm water. Dit is niet de eerste klacht die ik hierover hoorde, maar nu heb ik het in de praktijk. Geen merkbaar lek.
Iemand ervaring??????????????????