Geplaatst: 12-09-2006 10:51
[63810] Wie weet hoe ik het onderhoud kan resetten en olie kan pijlen?
Volgens mij kun je alleen maar via de computor resetten en uitlezen welk onderhoud nodig is en kan oliepijlen alleen maar met een pijlstok.
Ook wordt er vaak gesproken bij het resetten over een ander oliesoort met blatt 229.5 wie weet wat dat is
Wie heeft er al ervaring mee
Sido Schat