Geplaatst: 18-10-2007 10:20
[90860]Klant zegt dat auto soms in geen enkele versnelling wil. Als hij de auto uit zet schakelt hij weer goed.
Wij hebben het zelf nog niet kunnen constateren. Normaal schakelt hij prima. Zou er iets met het schakelmechanisme kunnen zijn of moeten we toch gewoon aan koppeling vernieuwen denken ??.