Geplaatst: 24-10-2007 19:23
[91380]hebben een foxje binnen met waterlekkage de mat bij de bijrijderszijde en achter de bijrijders stoel is klets nat
heeft iemand dit probleem ook al gehad en kan mij een eindje op weg helpen auto hebben op dit moment de stoelen,bank en de vloerbekleding losliggen
alvast bedankt voor de hulp
gr.marco