Geplaatst: 20-09-2006 21:08
[64331] hebben een mazda 121 met ford motor en ctx binnen staan
de auto gaat niet meer voor of achteruit
stilstaand kan deze 5000 tot 6000 toeren maken in d of r .
wij hebben de ctx automaat reeds uitgebouwd en dachten misschien aan de vormer op het starterkrans huis.
helaas .
wie heeft dit eerder meegemaakt en kan een oplossing bieden. ( misschien demontage en montage werkplaatshandboek kopie voor de automaat.)
wij hebben het idee dat er een drukpomp of aandrijving in wendig defect is (spanner?)
graag info