Geplaatst: 25-10-2007 11:28
[91418]Deze auto heeft last van
- Piepende remmen. Echt hard. Zowel bij warme motor als koude motor. Lange of korte ritten hij piept echt stevig met remmen.
- Linker voor gordel gaat niet goed terug. Is dit zonder meer vervangen?
- Cruise control werkt niet. Is origineel te bedienen op het pookje links (knipperlicht e.d.)
- Banden voor slijten schuin af. Gaan wij uitlijnen, maar misschien moet ik iets weten?
Wie heeft er tips, oplossingen of opmerkingen over bovenstaande problemen. Ik hoor graag van u!