Kachel

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
tdi 81kw
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-10-2007 16:03

[91717]Kachelbediening op kachelhuis is kapot. Er zit een ''hevel" waar de kabel van warm/koud naar toe gaat van onderen uit in het kachelhuis geklemd en deze lag eruit. Teruggemonteerd maar toch wordt de klep niet bediend en krijgen we geen warme lucht. Om hier echt bij te kunnen moet dan het complete dahbord worden verwijderd? en zo ja hoe lang zal dat +/- duren. Of heeft wellicht nog iemand een andere oplossing.