Geplaatst: 21-09-2006 21:54
probleemtje
kennis heeft een vectra x2.0dtl en deze slaat slecht aan gloeibougie,s zijn vervangen slaat nog steeds slecht aan en als deze aanslaat een beste rookwolk nu heeft de garage het over vervangen van retourleidingen is dit bekend of zijn er andere problemen met dit type graag wat info/advies heb er zelf nog niet naar gekeken maar wil vast wat exrta info voor ik er aan ga beginnen