Geplaatst: 31-10-2007 19:38
[91881]Paar weken gelden is de distriebutieriem kapot gelopen van mijn volvo v40.
De cilinderkop heb ik laten vlakken en nieuwe kleppen gemonteerd,
de riem heb ik op tijd gezet ,accu spanning is er voldoende spanning op de gloeiers is ook goed.
Sinds ik de auto weer klaar heb wil de auto slecht starten,maar als de auto heeft gelopen doet hij
perfect .
ps ik ben er later pas achter gekomen dat het een 4192 t2 motor was en heb de aanhaalmomenten van een 4192 t motor aangehouden.dat gaf de autodata via het kenteken af
Wie weet de oplossing?
alvast bedankt!