Geplaatst: 25-09-2006 22:46
[64668] Vandaag weer een W211 in de werkplaats, geeft aan onderhoud met een code Wie weet wat de codes betekenen bijv E beurt.... laatst ook een gehad maar die had weer een andere code... Ben wel erg benieuwd, je mag het ook wel mailen.... Auto had 140000 gelopen.. Alvast bedankt!