Geplaatst: 19-01-2005 12:22
wagen begint goed op te trekken en houdt dan plots in. Turbodruk valt weg. Wagen heeft een trage reactie op het gaspedaal, zoals een turbogat bij het veranderen van versnelling. luchtmassameter reeds 2 maal vervangen. driewegregelklep voor sturing turbo vervangen. Geen enkele foutcode bij het uitlezen.Het probleem is versterkt als de motor heel warm wordt zoals na een tijdsje file rijden. Iemand enige suggestie?