Geplaatst: 21-01-2005 11:56
[24629] Corsa met C14nz motor, motor slaat af & toe niet aan.
De klant heeft er dan al een 15 km. mee gereden, gaat even winkelen en krijgt ém dan niet meer aan.
De ontsteking hebben we getest op dat moment en de bougies vonken dan wel. Verdeelkap + rotor zijn goed.
Temp.zender van inspuiting is vernieuwd. Accu is vernieuwd.
Storingscodes uitgelezen, geen storingen.
Wanneer wij de auto na ongeveer 20min. ophalen, slaat de motor vrijwel meteen aan. Deze is dan ook niet verzopen. Geen overmatige rookontwikkeling uit uitlaat.