Cd Wisselaar inbouwen

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-01-2005 14:13

[24768] Bij het inbouwen hou ik een draad over (blauw-zwart) waarschijnlijk de wakeup draad. Wie weet waar deze hoort?

Ik moet ook nog een glasvezel draad monteren wie weet hoe dat moet?