Geplaatst: 25-01-2005 9:15
[24836] Hier de volgende klacht als je op de vierbaansweg gewoon rijdt dan is er niks aan de hand geef je volgas dan begint hij in te houden en zwart te roken.
Dus ook bij zwaar belasten en doortrekken.
egr klep is al vervangen en ik heb hem bij de dealer aan de kast gehad geeft geen foutcodes.
Brandstofpomp en verstuivers zijn ook goed.
ik weet het niet meer.
Motor is een 2.2 diesel common rail
gr. André