Geplaatst: 26-01-2005 9:28
Wie kan mij helpen? Deze Patrol neemt tijdens het rijden
bij gas los spontaan een stationair toerental van 1300 tpm.
aan. Na losnemen van een stekker van bv. de LM-meter of
de computer doet hij het weer goed. Tijdens storing loopt
de motor ook slecht, alsof hij 1 cilinder mist.
Uitgelezen middels LAUNCH geeft geen foutcode's.
Ik hoor graag een goede tip.
Met vriendelijke groet,