Geplaatst: 26-01-2005 22:21
Wanneer men een eind op de rijksweg met een gem. snelheid 100 a 120 km/u heeft gereden en men komt b.v. onderaan een afrit en je moet stoppen en vervolgens wil men wegrijden dan smoort de moter even weg net of hij even niet voldoende benzine krijgt.
loopt verder gewoon weer normaal accelereerd goed.
geeft geen fout meldingen.
hebben al injectie reiniger in tank gedaan
wie heeft er een tip.