2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-01-2005 8:43
[25042] de auto trekt allen op de achterwielen als hij in 4*4 staat
Ik heb de auto nog niet nader bekeken want de klant kwam zaterdag even langs,waar moet ik zoal op letten? Kan er ook electrisch iets aan de hand zijn?