Geplaatst: 28-01-2005 14:07
[25056] Hallo,
problemen met een opel movano 19dti (renault motor
tijdens het rijden ging het lampje van de motor en van het electronische systeem branden.
De bestuurder legt de motor stil nadien slaat hij niet meer aan.
na het uitlezen van de foutcodes geeft deze nokkenassensor;
deze is intussen vervangen doch start nog niet.
heeft er iemnd tips.