Geplaatst: 31-01-2005 16:19
Deze auto loopt goed en start over het algemeen goed.
echter soms is het zo dat als de auto net een paar kilometer
gelopen heeft en dan een 15 min stil staat dat hij niet wil aanslaan. net of de auto verzuipt. (bij vol gas geven krijg je hem meestal wel aan de praat.) nu is het zo dat de dealer mij aanraadde een weerstandje te plaatsen paralel over de koelvloeistof temp. sensor. (hierdoor wordt t aleen slechter en gaat t motor storings lamje direct branden.)
heeft iemand dit al eens mee gemaakt en weet iemand misschien een oplossing.
met vriendelijke groet,
m.voltman