Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-11-2005 12:12
Ik denk dat een half litertje ongedoopte olie kan helpen, of heb ik het verkeerd voor?
Zie eens naar http://www.problemcar.nl/index.php?topic=40767