Geplaatst: 19-05-2004 23:57
[13378] Wat is er mis met mijn auto?
Na diverse keren de slangen vervangen te hebben die tussen de EGR pijpjes zitten die van de linker cilinderkop naar de rechter cil.kop gaan heb ik het probleem nog steeds niet verholpen, bij stevig rijden of lange afstanden scheuren ze telkens. Zit er iets verstopt? na advies van de opeldealer heb ik de catalysator vervangen, maar ook geen succes.nu heb ik de pijpjes die rechtstreeks op het spruitstuk zitten afgeplugt, maar de auto gaat nu inhouden boven de 120 km/h
dus dit is ook geen oplossing. de dealer kan me ook niet helpen komt nooit voor zegt men!! tja uhm???