Geplaatst: 25-05-2004 22:06
[13626] Hallo, alhoewel ik diverse berichten al heb gelezen over het terugstellen van de service indicator lukt het bij mijn auto niet. Ik krijg niet de service melding in het display en houd de rechter knop ingedrukt, op contact en er gebeurt niets......