Klepslepers/tuimelaars

2 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-05-2004 23:07

[13668] Astra 1.7diesel met softturbo heeft om de 1000 km een sleper stuk van een inlaatklep. Cilinderkop gedemonteerd, afdrukken van alle 4 inlaatkleppen staan op zuigers. Kop is bij revisiebedrijf geweest; kleppen waren niet ingeslagen in kop.

Oliedruk wordt afgeregeld op ongeveer 5 bar, met koude motor uitschieters naar 6,5 bar op toeren.

Alle hydr.stoters en slepers al vernieuwd.

Distributieriem is gemonteerd met origineel OPEL speciaal gereedschap.

Iemand nog suggesties????????????