Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-09-2005 23:29
Mn opa heeft dit ook gehad in zijn 406 HDI. Op een gegeven moment viel alles uit tijdens het rijden, behalve de motor. Hogedruk inspuitpomp is vervangen, melding is er niet meer.