Geplaatst: 03-06-2004 18:15
[13938] Vol goede moed gestart met het vervangen van de Koppaking en ditsributie ketting van mijn Passat Station VR6. Dat dit een reparatie is die je niet zo maar klaard bleek al snel. Mijn vraag is of er iemand is die deze klus van mijn over kan nemen. Dit tegen een leuke vergoeding natuurlijk.