Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-02-2006 21:05

hallo, vandaag de ecu in de diepvries gelegd, met als resultaat

dat de motor normaal blijft aanslaan. in overleg met de klant de auto deze zomer gewoon laten rijden. weet iemand wat er stuk

kan zijn in de pomp en kan iemand een prijs indicatie van

een pomp geven.bedankt voor de reacties. vrgr john