Geplaatst: 22-02-2006 21:05
hallo, vandaag de ecu in de diepvries gelegd, met als resultaat
dat de motor normaal blijft aanslaan. in overleg met de klant de auto deze zomer gewoon laten rijden. weet iemand wat er stuk
kan zijn in de pomp en kan iemand een prijs indicatie van
een pomp geven.bedankt voor de reacties. vrgr john