Geplaatst: 22-06-2004 15:36
[14706] mistlamp doet het niet schakelaar is al vervangen de schakelaar stuurt wel de carroserie stuureenheid maar lijkt daarna niet verder te gaan kan iemand me verder helpen met hoe dit systeem werkt.wij vermoeden dat de carrosserie stuureenheid stuk is maar willen dat eigelijk zeker weten omdat deze nogal kostbaar is