Geplaatst: 27-09-2006 18:05
[64767] De motor houd warm even in als je overschakeld en weer gas geeft na de"hik' trekt hij weer prima door
als je gewoon rijdt houd hij verder niet in Bougies heb ik vernieuwd als ik de tempstekker eraf trek
blijft het hetzelfde L201